2010-02-14
18:45:06

Alla hjärtans dag ♥

Idag är det Alla hjärtans dag =) Och min älsklings Födelsedag såklart =D Han fick den sista säsongen som finns ute av Two and a half men av mig, säsong 6. Så det blir nog en hel kväll framför tven i kväll ;) hehe. Skämt o sido.. Vi har hyrt en film idag, Borta bäst, hemma värst , som vi ska kolla på sen när lilleman somnat ;) Han är nog trött nu, bara sovit 45 minuter på hela dagen. Har ju varit folk här med så det kanske är därför ;) Mycket runt omkring...

 

Igår smsade jag med min brors flickvän Caroline som också är gravid, för att höra hur det går för henne (hon ska ha i Maj) . Så skrev hon att hon hade biljetter till Buddy Holly Musical med Brolle på Scandinavium och frågade om jag ville gå med. Först så sa jag att jag skulle fundera på saken, för det gällde samma dag och jag kände att det blev lite stressigt, plus att Oliver hade slarvatt bort, eller gömt Andreas diggepass, så han kunde inte föra över pengar mellan sina konton så vi kunde tanka, hehe ;) Dom tar inte sedlar här =( Så jag tackade nej :( Men sen så ordnade det sig med bensinen ändå, så jag smsade henne igen och skrev att vi kunde gå om hon fortfarande ville :) Så vi var i Göteborg vid 19,30 och det började 20,00 ... Det var trevligt =) Synd bara att man inte såg dom på scenen så bra, och därför fick titta på en stor tv, som dock kändes likadant som att sitta hemma och kolla på tv =p Men det var bra ändå =D


Hoppas ni får en fortsatt trevlig Alla hjärtans dag =D För det ska jag ha :D



14 Februari , 18;44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: