2010-02-22
13:38:15

Snö snö snö !!

Det är ingen måtta på snöandet !!!!!!!!!!!!!!



Jag har jobbat Lördag och Söndag. Vi sov hos Olivers farmor över helgen pga att jag skulle få närmare till jobbet och det dåliga väglaget. Kom hem idag! Ska ner och tvätta strax. Andreas är i väg och hjälper en att skotta ett tak, lär ju behövas nu så många tak det är som har rasat! Han var i väg igår med, det var ett stooort tak ;) hehe. Men idag är den enda dagen på hela helgen som vi har tid att umgås i och med att han är ledig idag egentligen, men så fick han åka och skotta i stället :( Men han får ju betalt så =D Längtar till helgen, då ska jag inte jobba, och Andreas är ledig Fredag, och jobbar bara Lördag till kl 13.00 , sen börjar han inte förens Tisdag igen =) Myys !



Gick in i v19 i Lördags =) Känner ju tyvärr inte så mycket när bebisen sparkar i och med att min moderkaka ligger framför bebisen, och inte bakom ( som den också kan göra ) så när vi var inne på u-ljudet så sa hon där att jag kommer att känna det senare i och med att bebisen ligger och sparkar i moderkakan och därför känner jag inte det förens bebisen flyttar på sig.



Och min STOOORA bebis Oliver ;) , han traskar och går, han är så duktig så =) Han går nästan hela tiden själv nu :)



Näe nu ska jag traska ner till tvättstugan och sen in i en dusch =)




Hejpaaa ,  22 Februari  ,  13;38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: