2010-03-23
10:13:43

Flytt

Ja, i helgen har vi ägnat oss åt att flytta och komma i ordning i vårat nya hem =) Det är Tisdag idag, och vi sov här första natten Lördag till Söndag och jag stortrivs redan =D Detta känns jätte bra. Och nästan alla grejer är på plats =) Och så fick vi välja tapeter hit, så det känns bra att det ser ut så som vi vill =D Som sagt, jag trivs jätte bra!! Men som Andreas sa häromdagen, smakar det så kostar det ;) Så sant så !! Väntar på att klockan ska närma sig ett så vi kan möta upp mamma, vi ska åka till Ullared idag =D Kuligt.. Just nu sitter jag och min lille älskling och fikar =D Och min stora älskling har åkt till jobbet... Ska kika runt lite och sen se om jag kan få något gjort idag med ;)

23 Mars  ,  10;13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: