2010-02-04
13:14:12

Hemkomna

Kom hem för en liten stund sedan. Vi har varit på Kyrkis idag =) Har precis satt på mat till lilleman på spisen och nu sitter jag i soffan och dricker kaffe =) I helgen blir det jobb! Jobb, jobb, jobb hela helgen, Fredag till Söndag! Börjar inte förens vid fyra-fem i morgon så .. Men det är lite drygt att gå och vänta in att jobba =p Men jag åker lite tidigare till stan för jag ska kolla en födelsedagspresent till min älskling som fyller år på Alla hjärtans dag ♥ Som tur är så är ju Andreas ledig på Måndagar, så vi får lite tid att träffas ändå, även fast jag jobbar hela helgen =)

Hm, vet inget annat roligt ... Jo, Det börjar kika fram en tand på Oliver =) Kuligt.. Hoppas dom kommer nu snart, tycker det är ett väldans dräglande och bitande på allt ;) Plus att det är ju lite lättare att ge dom saker att äta om dom har tänder, så är inte risken att sätta i halsen lika stor (:

15 Februari = U-ljud




4 Februari , 13;13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: