2010-03-12
15:41:40

Nu var det ett tag sen igen!!

Nu har jag inte skrivit på ett tag ... igen !! Veckan började med ( Tisdags ) att jag åkte på kräksjuka!!! Var med mamma på Visko i Skene och när vi hade ätit lite på Mcdonalds så kräktes jag :( Hade mått illa redan innan på dagen, sen fortsätte det så fram tills på kvällen ..  Spydde inte mera sen senare men hade ont i magen, och lilla pyret där inne vred och vände sig. Skulle gå till affären dagen efter och köpa något "flytande och äta" , va livrädd att spy igen och tänkte att därför är det nog bäst jag köper fil eller yogurt ;) Men affären var inte öppen när jag kom så jag fick vänta utanför i 5-10 minuter. När jag stått där en stund kände jag hur yr jag började bli och att jag knappt såg något.. Tänkte att jag måste gå hem igen, men hann väl två meter sen ramla jag ihop :( Det var otäckt.. Kom en farbror som frågade om allt var okej och så hjälpte mig upp och in i affären som just öppnat, så fick jag sitta där i deras lunchrum och vila mig lite.. Sen fick jag ringa efter Andreas som fick komma och möta mig. Ringde sjukvårdsupplysningen, hon sa att jag skulle vila och att detta hänt pga allt socker och salt som försvunnit ur mig föregående dag när jag spytt. Så därför hade jag inte riktigt kraften än att vara uppe och "springa" ;) Sen efter en dags vilande så kunde jag stå på benen igår igen =D Utan att trilla ihop ;)




Och idag är jag helt slut !! Vi har packat och röjt sen tidigt i morse :/ Vi flyttar nu den 19e. Dock inte till det parhuset jag skrivit om tidigare utan till en lägenhet. Markplans med sjöutsikt =) 20 meter till sjön. Lägenheterna är 3 år gamla så dom är väldigt frächa och fina =)




Näh, sätta på lite kaffe och se om man kan piggna till =)




12 Mars 2010  ,  15;41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: