2010-02-18
14:00:37

Kyrkis i Tranemo

Idag har vi för första gången varit på Kyrkis i Tranemo. Det var väl sisådär. Inte mycket mammor + barn, i Svenljunga när vi brukar vara där brukar det vara massor, massor!! Men jag vet inte,, är ju sportlov nu med, så dom som kanske har lite äldre barn med som är lediga kanske stannar hemma. Får väl gå dit nästa vecka med och se hur det är (: Oliver tyckte det var roligt med alla leksaker och ruchkanan i alla fall.. Det är ju det som är huvudsaken (:



Idag ska vi åka och kolla på en lägenhet när Andreas slutat kl 18,00.. Radhuslägenhet är det väl! 3 rok. Ligger dock i Ambjörnarp som kanske inte är sådär jätte mycket att hurra för!! Men det börjar bli lite tajt om tid att hitta något, och jag tror att dessa lägenheter är väldigt fina och fräscha!! (: Ja, får väl titta i alla fall, det varken skadar eller kostar något ;) hihi..




Jobba till helgen med =/ Uscha.. Känner mig inte alls sugen på det :( Tror inte jag ska jobba på ett tag sen, känner att jag vill ha lite "helg-tid" ihop med Andreas plus att den långa resevägen för en lön som nästan är noll och ingenting känns lite tråkigt.. Känns liksom inte värt det!! Ajaa, får väl se (; Bara det finns något att göra där så går väl dagarna rätt så fort...




Nu tror jag att jag behöver lägga min lille plutt lite, han är sååå trött (;




18 Februari , 14;00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: