2010-03-02
14:46:19

Veckan som gått

Har inte skrivit här på ett tag nu, så jag tänkte jag skulle ge lite uppdatering.




Förra veckan hände väl inte sådär jätte mycket, vi har som vanligt på Kyrkis, vi var i Svenljunga på det, både Tisdag och Torsdag.




I Fredags var Andreas ledig så vi var i Borås så han kunde skaffa sig ett nytt diggepass så vi kunde betala hyran ;) I och med att det är en liten knodd här som gömt hans förra någonstans ;) hehe. Sen kollade vi lite i Knalleland, jag köpte några klädesplagg till mig =) Kul med lite nytt!! Sen hämtade vi mamma som vi skjutsade ut till min bror Mikael i Sexdrega, vi var inte där förens på kvällen, så stannade vi någon timma, han bjöd på tacos =) Var väl inte hemma förens vid 21.30 ..



I Lördags jobbade Andreas till kl 13.00 .. Mamma och Mikael var här och hälsade på. Sen vid 14.30 så åkte dom, och vi, för vi hade bokat bord på Jensens bofhus kl 16,00 och Oliver skulle åka till sin farmor, och vara där under dagen/kvällen. Väl inne på Jensens så började vi med förätt som bestod av Crispy chicken wings ;) , lökringar , ostinbakade jalapenos och massor av sånt där flötigt ;) Sen till "huvudrätt" grillade revben... Occccch efterätten någon slags chokladkaka med glass =) fick såklart Andreas chokladkaka med för han ville bara ha glassen, och som om jag inte redan var mätt. Uschjaaamedåå, kunde knappt stå upp efteråt!! Men allt var jätte gått så det var inte det, men blev lite för mycket ;) Sen var det dags för bion som skulle börja 18.00 .. Wolfmen tittade vi på.. Den var bra faktiskt =) Var nog för att tröga lilla jag för en gångs skulle fattade vad handlingen gick ut på ;) hehe. Sen hämtade vi Oliver hos din farmor och var åter inte hemma förens halv tio tiden.




Söndagen. Vi var och hälsade på Olivers "morfar" Mats och hans tjej ... Dvs min före detta styvpappa som varit som en far för mig =) Det var trevligt. Sen åkte vi ut till Fristad, till Andreas kusin som fyllde 18år och grattade honom. Fick jätte ont i magen där :( Kändes som att jag hade håll fast hundra gånger värre. Blev bättre hemma sen, men då i stället fick jag ont i ryggen/svanken och i magen när jag skulle gå och lägga mig. Kändes precis som värkar, uschaaa, inte ännnnn !! ;P hehe.




Måndagen var lugn, vi var hemma hela dagen, kollade på några filmer.. Och idag Tisdag har vi varit på Kyrkis. Oliver ligger just nu och sover för märkte när vi kom hem att han var väldigt varm så jag tog febern på honom.. 39.5 hade han.. Han har det var och varanann dag nu så antagligen är det tänderna. Det har redan kommit upp två så nu kanske dom andra är på väg också. Får väl se, jobbigt för han att behöva må dåligt bara. Min lilla älskling !!  I morgon ska vi kolla på en lägenhet när Andreas har slutat, eller ett parhus lättare sagt =) Jätte fint är det ( i alla fall utvändigt ) men väldigt hög hyra! Så tidigare på dagen beger jag nog mig in till stan en sväng, tänkte jag skulle köpa Luftslottet som sprängdes, för den släpps i morgon =D






Har nog inte så mycket mer att komma med just nu!





Frida! , om det nu är så att bebben vill ut idag så LYCKA TILL!!!  ♥  Och ta i för kung och fosterland =D





Hejdååå ! (:    2 Mars , 14;46






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: